Dla Heatingu stworzyliśmy brand hero - Hitusia, który stał się twarzą firmy. Jego celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku oraz skrócenie dystansu między marką a jej klientami i partnerami. Opracowaliśmy koncepcję i wstępne szkice, końcowy projekt w wersji ilustrowanej oraz projekt stroju. Zleciliśmy również jego wykonanie. Hituś to bohater, który reprezentuje Heating na giełdach handlowych i eventach branżowych.
Hituś swoim wyglądem nawiązuje do branży grzewczej, w której działa firma. Przypomina płomień, który symbolizuje ofertę marki. Maskotka jest wesoła i przyjaźnie nastawiona do otoczenia, dzięki czemu odzwierciedla wartości, którymi kieruje się Heating. Jego wizerunek przywołuje w świadomości klientów obraz całej marki.
Hituś został zaprojektowany zgodnie z kolorystyką, którą marka wykorzystuje w komunikacji: pomarańczowy, niebieski i biały. Dzięki temu wizerunek brand hero jest zgodny z całym brandingiem i jednoznacznie się z nią kojarzy.
Oprócz zaprojektowania brand hero stworzyliśmy również gadżety okazjonalne. Breloczki i podkładki pod kubki przedstawiają Hitusia i są skutecznym nośnikiem reklamy. Można wykorzystać je podczas imprez i eventów branżowych. Zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy także katalog okazjonalny, w którym przedstawiliśmy ofertę marki w atrakcyjnej dla odbiorcy formie.
Copyright © 2009 - 2022 | Agencja Interaktywna InteractiveVision - Wszystkie prawa zastrzeżone