Przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy kampanię poświęconą promocji projektu - Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu. Grupą docelową kampanii reklamowej byli zarówno przedsiębiorcy świadczący usługi rozwojowe, jak i ci, którzy chcą otrzymać refundację za zakup takiej usługi z województwa podkarpackiego. W naszych działaniach skupiliśmy się także na osobach świadczących usługi doradcze z całej Polski. Promocja i marketing odbywały się w internecie i w mediach tradycyjnych. Ich celem była aktywacja przedsiębiorców z województwa, zachęcenie do skorzystania z projektu oraz podjęcie związanych z nim działań. Obszar kampanii reklamowej był ogólnopolski.
Chcesz zrealizować podobną kampanię? Napisz do nas ->
Jeżeli chcesz szczegółowo poznać nasze działania, czytaj dalej.
Nasze działania zaczęliśmy od opracowania koncepcji i strategii kreatywnej, która uwzględniała kampanię promocyjną w internecie oraz w prasie, radiu i telewizji regionalnej. Stworzyliśmy szczegółowy harmonogram działań, określiliśmy ramy czasowe poszczególnych etapów projektu, wykonaliśmy media plan kampanii. Przygotowaliśmy grafiki, hasła reklamowe, artykuły promocyjne i informacyjne, spoty telewizyjne i radiowe, które następnie wykorzystywaliśmy w promocji i marketingu. Wszystko systematycznie raportowaliśmy, dzięki czemu mogliśmy monitorować efekty kampanii reklamowej dla Województwa Podkarpackiego. Jednym słowem - z sukcesem zrealizowaliśmy kampanię i osiągnęliśmy założone przez klienta cele.
• Zbudowanie wizerunku Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu, podkreślenie korzyści i zachęcenie do skorzystania z usług i oferty projektu
• Wzrost zainteresowania przedsiębiorców z województwa podkarpackiego platformą jako narzędziem do zakupu i sprzedaży okołobiznesowych usług rozwojowych oraz nawiązywania współpracy pomiędzy innymi firmami
• Promocja PPWB jako innowacyjnego narzędzia umożliwiającego wsparcie przedsiębiorców z województwa
• Zachęcenie ekspertów działających na rynku do rejestrowania się na platformie i świadczenia usług doradczych
• Pobudzenie mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województwa podkarpackiego do korzystania z innowacyjnych usług
Chcesz zrealizować podobne cele? Napisz do nas ->
Jeżeli podoba Ci się ten projekt, czytaj dalej.
Promocja i marketing online polegał na przeprowadzeniu kampanii reklamowej z wykorzystaniem materiałów wideo. Wykorzystaliśmy powstałe materiały filmowe w kampaniach na portalu YouTube oraz serwisach społecznościowych. Zgodnie z opracowaną strategią publikowaliśmy reklamy displayowe w portalach biznesowych, finansowych, informacyjnych oraz w mediach społecznościowych. Prowadziliśmy również kampanię z linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki internetowej. Kampania promocyjna w internecie skupiła się także na marketingu treści. Działania z zakresu content marketingu opierały się na napisaniu rzetelnych artykułów i stworzeniu ciekawych infografik. Ponadto prowadziliśmy profile w mediach społecznościowych - na Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie.
Kampania reklamowa w prasie
Opracowaliśmy projekt graficzny reklamy prasowej i baneru dostępnego online. Publikacje pojawiały się w wydaniu weekendowym w określonym nakładzie. Przekazywane informacje odsyłały do strony projektu Województwa Podkarpackiego. Grafiki były spójne z opracowanym Key Visual.
Kampania reklamowa w radio
Wyprodukowaliśmy spot radiowy o długości 30 sekund. Opracowaliśmy scenariusz, zgraliśmy ścieżki dźwiękowe, zaangażowaliśmy lektora, wykonaliśmy mastering. Zorganizowaliśmy emisje w lokalnej i ogólnopolskiej rozgłośni radiowej w wybranym primetime.
Kampania reklamowa w telewizji regionalnej
Wyprodukowaliśmy spot o długości 30 sekund. Opracowaliśmy scenariusz i zajęliśmy się realizacją postprodukcji w zakresie oprawy graficznej każdego filmu - czołówka, wstawki pomiędzy ujęciami, tyłówka, animacje komputerowe. W materiale wystąpili i profesjonalni aktorzy, i nowoczesne efekty wizualne. W ramach kampanii zapewniliśmy emisje spotów reklamowych w telewizji.
Cała kampania reklamowa trwała 195 dni. W tym czasie zrealizowaliśmy wszystkie założone cele. To była niezwykle ciekawa, kompleksowa podróż, która prowadziła przez kampanię promocyjną w internecie oraz mediach tradycyjnych. Ten czas był dla nas bardzo owocny - cały zespół doskonalił swoje umiejętności, czego efektem jest skuteczna promocja i marketing Podkarpackiej Platformy Wsparcia Biznesu. A jak wiadomo - we love what we do!
Nie masz czasu, żeby przeczytać więcej? Napisz do nas ->
Jeżeli potrzebujesz więcej informacji, czytaj dalej.
Usługa została wykonana należycie, z zachowaniem warunków realizacji usługi i terminów określonych w umowie.
Zakres zamówienia obejmował:
• opracowanie koncepcji: strategicznej i kreatywnej
• zaplanowanie, produkcję materiałów i finalną realizację kampanii o charakterze wizerunkowym na terenie całej Polski ze szczególnym uwzględnieniem województwa podkarpackiego za pośrednictwem telewizji regionalnej, prasy radia i Internetu.
Dyrektor Departamentu Gospodarki Regionalnej
Danuta Cichoń
Copyright © 2009 - 2022 | Agencja Interaktywna InteractiveVision - Wszystkie prawa zastrzeżone